2010. február 12., péntek

Drága kedves gyöngyös társaim!

Töröltem a bloglistámat! Csak és kizárólag magam miatt! Egyrészt azért, mert nem volt időm mindenkinek a linkjét feltenni akiket szeretek. Másrészt azért, mert lusta vagyok (és sajnos időm sincs olyan sok) és amióta feltettem a listát, mindig csak azokat látogattam meg akik szerepeltek rajta. És ez nem jó! Ezért úgy döntöttem, hogy továbbra is Ági mama bloglistáját használom inkább, és így sokkal több mindenkit fogok meglátogatni! Igérem!!!! Akiket fent hagytam a saját listámon, azok még tudtommal nincsenek Ági mamánál (de lehet, hogy tévedek). A külföldi gyöngyös lányok pedig annyira alul vannak, hogy odáig általában nem jutok el. Ők azért maradtak. Remélem senkit nem bántottam meg!!!!
Szeretettel, Anita

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Micsoda bölcs döntés. :)
Én is megtettem régebben, azóta egyre többeket olvasok rendszeresen. Az irányítópulton mindig megjelenik, ha valakinek van friss bejegyzése, így mindenkit sorban követek. Meg persze én is ajánlottam Ági mama bloglistáját. MOndjuk a külföldi lányokat kiemelhetném külön, mint te is hagytad, Anita.
Jó fűzést, talán így több időd jut...

Cirelin írta...

Szerintem semmi gond nincs ezzel. :) Nekem van bloglistám, de már nem pakolok bele újat, mert én is bloglistát nézek, úgy egyszerűbb. :)

Marilla írta...

Nos én úgy gondolom ezért nem kell elnézést kérned, hiszen te tudod egyedül mennyire van időd, és azt csak te tudod beosztani .

Edo írta...

Én is rendszeresen Ági Mama bloglistáját nézem ;;;))) Nagyon KÖSZI Neki!!

Ági mama írta...

Azért készítettem azt a blogot, mert már én sem tudtam követni az oldalakat, örülök, hogy hasznára válik mindenkinek!